წრის სამუშაო პროგრამა
სსიპ მცხეთის მუნიციპალიტეტის სოფელი ციხისძირის საჯარო
სკოლის ქართული ენის შემსწავლელი წრის - ,,მშობლიური ქართული”
სამიზნე სკოლა
სსიპ მცხეთის მუნიციპალიტეტის
სოფელი ციხისძირის საჯარო სკოლა
პროგრამის განმახორციელებელი პედაგოგი და საოკნტაქტო
ინფორმაცია
სოფელ ციხისძირის
საჯარო სკოლის დაწყ|კლასების პედაგოგი მარინა
ჩანთარია
პ.ნ.
62001028844
პროგრამის სახელწოდება
ქართული ენის შემსწავლელი
წრე ,,მშობლიური ქართული”
წრის მნიშვნელობისა და აქტუალურობის განსაზღვრა
საწრეო შეხვედრები
მნიშვნელოვანია, რადგანაც მეოთხე კლასში მოსწავლეები ეროვნებით აზერბაიჯანლები არიან
და შესაბამისად უჭირთ ქართული ზეპირმეტყველება,
აქვთ მწირი ლექსიკური მარაგი; რის გამოც საჭიროდ
მიმაჩნია, გაკვეთილებზე შესწავლილი მასალის გარდა, დამატებითი აქტივობებით მოსწავლეთა
დაინტერესება და რაც შეიძლება მეტ ღონისძიებებში მათი ჩართვა, წიგნის სიყვარულის გაღვივება
და ურთიერთშორის მეგობრული ურთიერთობების ჩამოყალიბება
მიმართულება
ზეპირმეტყველება, წერა-კითხვა,
ნახატებით გაფორმება
სამიზნე ჯგუფი
მეოთხე კლასის მოსწავლეები
წრის ხანგრძლივობა, განხორციელების ვადები
22|01|2019 – 27|05|2019
პროექტში ჩართული მოსწავლეების პროფილი (ასაკი, რაოდენობა)
9-10 წლის 13 მოსწავლე
წრის მუშაობის მიზანი
მოსწავლეებს გაუმარტივდეს შესაძლო სირთულეები ქართული ენის შესწავლის პროცესში და შესაბამისად შეძლონ წაკითხულის გაგება-გააზრება და ლექსიკური
მარაგის გამდიდრება; ჯანსაღი ურთიერთობებისა და
მეგობრული გარემოს დამყარება.
წრის მუშაობის შეხვედრების განრიგი
საკითხების
ჩამონათვალი
|
დრო
|
|
1.ზღაპრის სამყაროში
,,შვლის ნურის
ნაამბობი”
|
28.01
|
|
2.ქართული ხალხური ზღაპრების განხილვა
,,წიქარა”
|
4.02
|
|
3.ლექსები სამშობლოზე(ქართული პოეზია)
|
11.02
|
|
4.ჩემი საყვარელი ლექსები
|
19.02
|
|
5.ჩვენ გვიყვარს კითხვა
|
25.02
|
|
6.ჩემი საყვარელი მოთხრობები
|
4.03
|
|
7.ანდაზები, გამოცანები
|
18.03
|
|
8.აფორიზმები, ენის გასატეხები
|
26.03
|
|
9.საქართველოს კუთხეები
|
1.04
|
|
10.გურია (განხილვა)
|
8.04
|
|
11.ფრაზები გამოთქმები
|
15.04
|
|
12.ტექსტის კითხვა როლებში
|
17.04
|
|
13.სიცილისა და მხიარულების გამოხატულება
|
22.04
|
|
14.მოთხრობა ,,სასწაული”
|
6.05
|
|
15.გაზაფხულის სურათის აღწერა
|
13.05
|
|
16.იგავ-არაკები
|
20.05
|
|
17.იუმორის შესახებ, სიცილის მნიშვნელობა
|
27.05
|
წრის მუშაობისთვის გამოყენებული რესურსი
რესურსის
ჩამონათვალი
|
მიზანი
|
1.საკითხავი ყმაწვილთათვის ,,ზღაპრები”
,,ციცინათელა”
ბიბლიოთეკის ოთახი
|
წაითხულის გაგება-გააზრება
|
2.საკითხავი ყმაწვილთათვის ,,ზღაპრები”
,,ციცინათელა”
|
ზოგადი წიგნიერების უნარ-ჩვევების განვითარება
|
3.საკითხავი ყმაწვილთათვის ,,მოთხრობები ”
,,ციცინათელა”
|
გამოუმუშავდეთ ინფორმაციის წვდომისა და გააზრების
უნარი
|
4.საკითხავი ყმაწვილთათვის ,,ლექსები ”
,,ციცინათელა”
|
გამომეტყველებითი კითხვის განვითარების უნარი
|
5.საკითხავი ყმაწვილთათვის ,,ღმერთო სამშობლო მიცოცხლე”
,,ციცინათელა”
|
კითხვის ტექნიკის განვითარება
|
6.საკითხავი ყმაწვილთათვის ,,მოთხრობები”
,,ციცინათელა”
|
კრიტიული აზროვნებისა და წაკითხულის შეფასების უნარის
განვითარება
|
7,,ანდაზები, არაკები (ირმა მალაციძე)
|
საუთარი მოსაზრების გამართულად ჩამოყალიბების უნარის
განვითარება
|
8.საკითხავი ყმაწვილთათვის ,,აფორიზმები, ენის გასატეხები
”
,,ციცინათელა”
|
მოსმენისა და მეტყველების უნარის განვითარება
|
9. ჩვენი საქართველო (რ. თოფჩიაშვილი)
,,კლიო”
|
მშობლიური კუთხეების გაცნობა
|
10.ჩვენი საქართველო (რ.თოფჩიაშვილი)
,,კლიო”
|
მშობლიური კუთხეების გაცნობა
|
11.საკითხავი ყმაწვილთათვის ,,ფრაზები, გამოთქმები”
,,ციცინათელა”
|
საუთარი მოსაზრების გამართულად ჩამოყალიბების უნარის
განვითარება
|
12.,,მე მიყვარს კითხვა” იროდიონ ევდოშვილი
|
სოციალური, თანამშრომლობითი და ინტერპერსონალური უნარის
განვითარება
|
13.ფოტო მასალა,
ფერადი ტანსაცმელი, ბუშტები
|
საკუთარი განწყობა-დამოკიდებულების გამოხატვა
|
14. ,,მე მიყვარს კითხვა” იროდიონ ევდოშვილი
|
გამოუმუშავდეთ ინფორმაციის წვდომისა და გააზრების
უნარი
|
15.სკოლის ეზო, თაბახის ფურცლები, ფლომასტერები
|
ყურადღების კონცენტრაციის უნარი
|
16.საკითხავი ყმაწვილთათვის ,,იგავ-არაკები”
,,ციცინათელა”
მოსწავლეთა შესრულებული ნახატები
|
გაგება- გააზრების უნარი
|
17.საკლასო ოთახი, სახატავი საღებავები,
ტანსაცმელი, ფოტოაპარატი
|
წარმოსახვისა და შემოქმედებითი აზროვნების განვითარება
|
შედეგი
მოსწავლეები შეძლებენ დამატებითი აქტივობების საშუალებით კითხვისა და
ზეპირმეტყველების შეძლებისდაგვარად გაუმჯობესებას, ლექსიკური მარაგის გამდიდრებასა
და ანალიტიკურ აზროვნებას; აგრეთვე წიგნის სიყვარულს.
No comments:
Post a Comment